آخرین خبرها
خانه / بازاریابی / سازماندهي و طراحي نيروي فروشي

سازماندهي و طراحي نيروي فروشي

Capture235

عنوان :

سازماندهي و طراحي نيروي فروشي

قالب بندی :

DOC

قسمتی از متن :

مدير فروش بايستي توجه و تمركز خود را بصورت قابل ملاحظه اي روي نيروي فروش قرار دهد. مدلي كه براي سازماندهي يك نيروي فروش دچار تغيير و تحول و پيشرفت مي شود، از يك مدل عمومي تبديل به يك مدل خاص و ويژه مي شود و از يك مدل استراتژيك به يك مدل تاكتيكي و از يك مدل در مقياس بزرگ تبديل به مدلي براي جزئيات سيستم مي شود. چهارچوب و قالب تصميم و اقدام اوليه اين است كه چه كانالهايي مي توانند براي جلب مشتري بيشتر مؤثر واقع شوند. و همين طور، آيا بهتر است از فروشندگان مستقيم خود و بدون واسطه استفاده كنيد يا در برخي موارد از سازماندهي غير مستقيم و فروشندگان غير مستقيم استفاده كنيد؟

تعداد صفحات :

۱۹ صفحه

قیمت :       

۲۵۰۰ تومان